SEDMOŠOLCI V ŠOLI V NARAVI

SMUČARSKA ŠOLA V NARAVI

V tednu pred zimskimi počitnicami so se učenci 7. razreda odpravili v šolo v naravi. Teden so preživeli v CŠOD Bohinj. Prvi dan so zaradi vremena smučali v Bohinjski Bistrici na Kozjem hrbtu. Ostale dni pa so smučali na Voglu. Popoldne in zvečer pa so imeli športne, poučne in zabavne vsebine. Tukaj je nekaj vtisov učencev 7. razredov.

V ponedeljek 21. 2. smo se ob 6. uri zbrali pred šolo. Ob pol sedmih je bil avtobus. Z avtobusom smo se peljali dve uri in pol in prispeli do doma, kjer bomo bivali cel teden. Kovčke smo peljali v klet in se pripravili za smučanje. Prvi dan nismo šli na Vogel zaradi vremena. Šli smo na bližnje smučišče – Kozji hrbet. Malico smo imeli ob 11. Ko smo se najedli, smo šli naprej smučat. Bilo je 5 skupin. Vrnili smo se ob 13. uri. Ob 13:30 smo imeli kosilo. Večerja je bila ob 18. uri. Zraven smo lahko imeli telefone, ampak nam jih je prvi dan učiteljica vzela. Po večerji smo se lahko družili po  sobah. Pred deseto uro smo se morali urediti za spanec. Ob 22:00 smo šli spat. Zjutraj smo se zbudili ob 7. in pospravili sobe, saj so nam vsak dan ocenjevali sobe. Ob 7:20 je bil zajtrk. Po zajtrku smo se odšli smučat na Vogel. Gondolo smo čakali skoraj eno uro. Vsak dan je potekal isto. Enkrat smo imeli tek na smučeh, enkrat lokostrelstvo. Zadnji dan smo se na avtobus odpravili ob 14:30 in prispeli domov ob 17. Meni je bilo v šoli v naravi zelo zabavno.

Laura Batič, 7. a

Dan se je začel tako, da smo se ob 7. odpeljali z avtobusom do Bohinja. Po poti smo peli, se zabavali in razmišljali, kako bo, ko pridemo v Bohinj. In končno prispeli smo v Bohinj. Potem smo se peljali do doma CŠOD in tam smo odložili kovčke. Vzeli smo smuči in smo se šli smučat. Zaradi grdega vremena, smo se šli smučat na Kozji hrbet. Tudi tam je bilo fajn. Ko smo se nasmučali, smo šli v dom na dobro in zasluženo kosilo. Po kosilu smo imeli predstavitev in smo šli v sobe. Tako nekako je izgledal nas ves teden. Teden je tako hitro minil, da nismo mogli verjeti. Lahko bi še kdaj ponovili.

Nik Marcel Rajšp, 7. a

V ponedeljek smo se vsi polni veselja in vznemirjenosti usedli na avtobus. Po dveh urah in še nekaj vožnje, smo prispeli v Bohinj. Hitro smo odnesli kovčke in potovalke v CŠOD in se odpravili na smučanje. Prvi dan smučanja smo šli na neko manjše smučišče, ki se je imenovalo Kozji hrbet. To pa zaradi megle. Ko smo se vrnili v CŠOD, smo hitro pojedli kosilo in v zanimanju čakali, da vidimo naše sobe. Ostale dni smo se smučali na Voglu. Popoldne smo spoznali veliko športnih in drugih dejavnosti. Tam je bila še druga šola in ko smo imeli kaj časa, smo z veseljem poklepetali z njimi. Najbolj zabavno mi je bilo, ko smo meli tek na smučeh, saj je bilo veliko smeha in padanja. Imeli smo tudi prosti cač, med tem smo se veliko družili. Tako, da smo se še bolj povezali med sabo. Teden je minil tako hitro, da ne moreš verjeti. Vsi smo dejali, bi z veseljem ponovili.

Karin Ograjenšek, 7. b

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja