ZIMSKI ŠPORTNI DAN

POHOD

V sredo 31.1.2018 se je odvijal športni dan v sklopu zimskih športov. Na razpolago smo imeli smučanje, drsanje in pohod, ali daljši pohod. Jaz sem izbral pohod. Cilj pohoda je bil do zadnjega trenutka neznan. Mislili smo, da bomo šli zelo daleč, a izkazalo se je, da gremo na Koželj. Šli smo čez Kardeljev trg, Titov trg, na Velenjski grad in nazaj dol. Bilo je kar nekaj vzponov, malo ravnega in malo spustov. Ko smo prišli čez eno strmino hriba, nas je za njim čakal še večji. Do vrha smo pa le pripešačili in bili smo veseli, da smo končno tam. Razgled je bil izjemen. A prišel je čas, da se odpravimo nazaj dol. Bilo je lažje, a tudi težje hkrati, saj so bile strmine blatne. Bilo je lepo in vem, da bo še kdaj šel tja.

Tadej Cimperc 7.b

V sredo smo se v okviru zimskega športnega dneva odpravili na manjši hrib imenovan Koželj.

Šli smo po najdaljši poti kar je možno: Čez Kardeljev trg, mimo knjižnice, čez Titov trg, na Velenjski grad in nazaj dol. Nato pa naprej po klasični poti na Koželj. Bili so vzponi in spusti (in tudi par padcev), ampak ko smo prišli na vrh smo si vsi oddahnili. Pot nazaj je bila malo lažja in hkrati malo težja, ker je bilo več blata. Jaz sem padel tam, kjer ga je bilo največ. Nazaj smo šli po isti poti kot smo prišli, samo da nismo šli še enkrat na grad. Domov smo prišli malo utrujeni, ampak polni dobre volje. Imeli smo se lepo.

Rok Kastelec 7.b

SMUČANJE

V sredo 31.1.2018 smo se ob 7.45 odpeljali na Golte. Z gondolo smo se odpeljali na smučišče in se tam pripravili na smučanje.

Vreme ni bilo najlepše, a nas to ni preveč zmotilo.

Smučišče je bilo malo zamrznjeno in smo kar vsi po vrsti popadali po tleh. Ob 10.30 smo pomalicali ter se po malici še malo smučali. Okoli 12.00 smo se preoblekli in šli z gondolo v dolino.

Avtobus nas je že čakal in nas odpeljal v Velenje.

Bilo je res super!

Nika Novosad 7.a

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja