NARAVOSLOVNI TABOR – CŠOD TRILOBIT (6. 10. 2017 – 8. 10. 2017)

Nika Novosad:

Bil je petek in učenci smo se odpravili na pot proti Jesenicam. Vožnja je bila res dolga in vsi smo spraševali, kdaj bomo na cilju. Potem pa zagledamo dom Trilobit, kjer smo prenočevali. Pred domom je bilo jezero, ki je bilo ledeno mrzlo, spraševali smo se, kako lahko v njem plavajo račke. Prav kmalu pa smo se naselili v sobe in čakali na kosilo. Po kosilu smo se odpravili na tri-urni pohod in spet je šlo vse samo navzgor. A ko smo prišli na cilj je bil razgled kot v sanjah! Ko smo prišli nazaj v dom nas je čakala večerja. Vse smo pojedli. Zvečer pa smo imeli večer iger in to z Osnovno šolo Pohorskega bataljona Oplotnica. Bili smo pomešani, ker je igra potekala v skupinah, in tako smo spletli nova prijateljstva. Naslednje jutro je bil pohod in iskali smo fosile. Sreča nam ni bila namenjena, nobenega ostanka trilobitov nismo našli, smo pa našli nekaj lepih fosilov. Popoldan smo se vozili s kanuji po jezeru in nihče ni padel v vodo. Po večerji pa smo plezali, a ni bilo tako lahko, kot smo si predstavljali. V nedeljo nas je čakal orientacijski pohod in vsi smo prišli do konca. Prav kmalu pa smo odšli domov in smo si spočili od pohodniškega vikenda.

Vid Boškič Podrzavnik in Najle Kadyrova:

Trilobit ali trokrpar je izumrli morski členonožec, katerega fosile so našli prav v jeseniškem delu Karavank, kjer stoji tudi CŠOD Trilobit. Prav zato v domu veliko pozornosti namenjajo geologiji, saj je na ogled stalna zbirka fosilov in mineralov. Trilobit je dobil ime, ker lob pomeni lok, it pa da je že izumrl. Trilobiti so sorodniki rakov. Na žalost lahko danes najdemo samo še fosile. Poznamo več kot tisoč vrst trilobitov. V Sloveniji so zelo redki. Trilobit je sestavljen iz treh delov: glave, oprsja in zadka. Na sejmih fosilov stanejo od 20 pa do 8 tisoč evrov. To je še en dokaz, da so trilobiti zelo redki. Nekateri so plavali, drugi so lezli, tretji pa rili v pesku. Ko so poginili, jih je zasulo več plasti mulja in mivke. Prehranjevali so se z algami in morskim rastlinjem

Lara Govek: Preživeli smo lep vikend v domu Trilobit, ki je dobil ime po živali, ki je živela pred mnogo milijoni let. Zelo mi je bilo všeč, da so bili učitelji prijazni in da so nas veliko naučili. Imeli smo tematske pohode, spoznavali smo okolico in nekje ob potočku smo iskali fosile. Našli smo jih kar nekaj. S kanuji smo veslali po jezeru, svoje spretnosti pa smo preizkusili na plezalni steni.

Pija Krajnc: V soboto zvečer smo se preizkusili v plezanju po umetni plezalni steni. Uspelo mi je priti do vrha. Ponosna sem bila nase. Zelo všeč mi je bilo tudi, ko smo iskali fosile, saj sem našla školjke stare okoli 55 milijonov let.

Zarja Lana Rakef: Najbolj mi je bilo všeč, ko smo se vozili s kanuji, iskanje kristalov in fosilov ter orientacijski pohod. Našla sem kristal in fosil palme Sabol, ki je star približno 60 milijonov let. Poklonila ga bom šoli za njihovo zbirko.

Hana Juhart: Všeč mi je bilo, ko smo plezali na plezalni steni. Prišla sem do vrha. Zanimiva je bila tudi vožnja s kanuji in iskanje fosilov. Našla sem del neke rastline.

Tadej Cimperc: Meni je bilo zelo všeč, ko smo odšli na razgledno točko, od koder smo imeli čudovit razgled na vrhove Karavank in na mesto Jesenice. Pri iskanju fosilov sem bil zelo uspešen, našel sem kar štiri. Všeč mi je bil celoten program: orientacijski pohod, iskanje zaklada po domu, vožnja s kanuji.

Luc Plešnik: Meni je bilo všeč vse, še posebno dober občutek pa je bil takrat, ko sem prišel do vrha na plezalni steni.

Aleja Kumer: Na taboru mi je bil všeč orientacijski pohod, kjer smo tekmovali, katera skupina bo zbrala največ točk in katera skupina bo najhitreje prišla do cilja. Bilo je napeto, vsi smo se trudili po svojih močeh. Teren je bil zanimiv. Všeč mi je bila tudi vožnja s kanuji po jezeru.  S prijateljico Nino sva se zelo zabavali. Bilo je super doživetje in z veseljem bi ga ponovila še enkrat.

Ajdin Kadrić: Všeč mi je bilo…vse!! To bi rad ponovil še večkrat. Prehrana? Zelo dobra. Pohodi? S prijatelji tudi pohodi niso bili dolgočasni. Narava, lokacija doma? Prekrasno.

Denis Mujić: Najbolj všeč mi je bilo izdelovanje odlitkov fosilov in iskanje fosilov ob potoku v gozdu. Spoznal sem tudi nekaj novih učencev. In pri koncu pohoda sem videl zelo lep razgled nad Jesenicami.

Maruša Marić in Lea Seme: Najbolj so nama bili všeč kanuji, ker sva lahko lovili (pametne) race. Naučili sva se hoditi s hoduljami.

Jon Plešnik: Všeč mi je bilo, da smo imeli dovolj prostega časa za druženje s prijatelji. Zanimiv je bil tudi orientacijski pohod, kjer smo za nagrado dobili svinčevo rudo. Bil sem vesel in ponosen, da sem splezal do vrha na plezalni steni.

Rok Hudournik: Odlična so bila igrišča za šport. Pri vožnji s kanuji smo se zelo zabavali. Na plezalni steni sem brez težav priplezal do vrha. Med prostim časom smo se s prijatelji najraje lovili. Hrana in sobe so bile odlične.

Imeli smo se super, kar lahko vidite v galeriji fotografij.

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja